മലേഷ്യൻ

മലേഷ്യൻ: Heel Spur Pad Tech

SUPER NYLEX®
Lapisan atasnya diperbuat daripada Super Nylex®, kain berkualiti tinggi yang sensitif pada kulit dengan kehalusan yang dapat meminimumkan risiko melecet dan bisul.

BAHAN PENYERAPAN KEJUTAN
Bahan biru tua diperbuat daripada gel Power PU yang merupakan gel berkualiti tinggi dengan peningkatan penyerapan kejutan, prestasi dan ketahanan.

FUNGSI TULANG SPUR
Cincin tumit luar menyerap kejutan sementara lingkaran dalam menyediakan kawasan untuk menampung kecederaan dengan lembut dengan memasukkan tisu lembut di sekitar tumit. Melegakan tekanan pada tulang pacu atau di kawasan tumit yang sensitif. Dapat membantu melegakan keletihan punggung bawah, tumit, fasciitis plantar dan ketidakselesaan tumit umum.

ADAPTASI: Pad Tumit Spur dirancang untuk memberikan sokongan yang berkesan walaupun di bahagian dalam baji untuk melegakan fasciitis plantar, dan sebaliknya. PENGGUNAAN: Tanggalkan filem plastik dan masukkan ke dalam kasut dan gerakkan di antara semua kasut anda untuk penyerapan kejutan yang lebih baik dan memastikannya memberikan kelegaan yang berkesan ketika berjalan dan berdiri. Ia mempunyai permukaan pelekat ringan yang menghalangnya daripada menggerakkan kedudukannya di dalam kasut. Mereka selalu digunakan secara berpasangan untuk melegakan kedua kanan dan kiri secara serentak. PEMBERSIHAN & PENJAGAAN: Jika kotor dan kehilangan permukaan melekit, ia boleh dicuci dengan air suam dan larutan sabun ringan.

Stop limping and get the HEELING effect from our Power Gel

Shop Heel Spur Pad now
Heel Spur Pad

Our mission at OM is to break the human limits to experience more. Inspired by movement. Powered by passion. Move with us, and feel the joy.

More about OM